Ինքնամեկուսացում

Այս երեք շաբաթների ընթացքում ես շատ անգամ էի զգում, թե ինչպես եմ ընկնում պարապության գիրկը և ամեն անգամ կարողամում էի գտնել ինձ համար զբաղմունք։ Առաջին շաբաթվա ընդացքում ես որոշեցի դիտել ֆիլմեր, և ամենա տպավորիչը եղավ “Աննան “Կանաչ կտուրներ” ագարակից” ֆիլմը։ Այն ինձ ներկայացրեց Կանադայի պատմությունը և նոր գրքերի ընթերցելու առաջարկներ արեց։ Երկրորդ շաբաթը ավելի հետաքրքիր էր, քանի որ ես մասնակցեցի կամավորական աշխատանքի։

Իսկ այս շաբաթ, հասկանալով, որ ես իմ օրվա մեծ մասը անցկացնում եմ իմ սենյակում, որոշեցի այն ձևափոխել։ Վերադասաորելուց հետո պարզվեց, որ ինձ հարկավոր է նաև ներկել փոքր-ինչ կեղտոտված պատերը։ Այդ պրոցեսը ինձ շատ զվարճացրեց, քանի որ ես այն անում էր լիովին միայնակ։ Իսկ մնացած ժամանակս օգնագործեցի էկոլոգիայի և պատմության նախագծերի համար ուսումնասիրություններ կատարելով։

Leave a comment